Hoe kan ik een vraag terug vinden met de app goedevraag ik heb hem niet zelf gestelt

Ik heb wel antwoord op de vraag gegeven maar als je meerdere antwoorden ook op andere vragen geeft gaan de onderste vragen weg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat ik altijd doe is als de vraag bij de bovenste 5 staat op die meldingen drukken, dan komt het erbij te staan... En anders blijf ik eeuwen zoeken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De notificaties
Met de zoekfunctie, klik op het vergrootglaasje en typ een trefwoord in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bedankt dat is een stuk makkelijker zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar staat het vergrootglaasje??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die staat niet op de app
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de app staat die helemaal boven aan.
Dan moet je een beetje het scherm omhoog doen alsof je de pagina ververst.